Aviso

O Concello de Salvaterra de Miño, tras a reunión mantida entre a Xunta e os Alcaldes e Alcaldesas de Galicia, acorda a participación no 2º Plan de rescate a hostaleiros e autónomos, co fin de poder axudar dundun xeitoha forma áxil, eficaz e eficiente ao sector da hostalaría e autónomos.

Segundo a Alcaldesa de Salvaterra de Miño, Marta Valcárcel, desta maneira os concellos podemos sumarnos con  recursos propios aos fondos que vai repartir a Xunta. Temos a posibilidade de axudar neste segundo Plan de rescate, evitando que os nosos hostaleiros e autónomos teñan que andar de administración en administración, presentando papeles por un lado e por outro; cremos que o máis áxil é que todo se faga a través dunha ventanilla única, acurtando prazos e facendo menos papeleo, o que necesitan os nosos veciños e veciñas son  solucións, non que os mareemos. Aademais deste xeito garantimos que as axudas se abonen rápido, no momento que realmente o precisan, cousa que non poderíamos facer se as tiveramos que xestionar nos directamente, xa que os concellos non temos esa capacidade administrativa.