O Concello de Salvaterra de Miño ven de adxudicar as obras de creación da Área Recreativa de Teans en Oleiros, financiadas a través das axudas e inversión non produtivas vinculadas a realización de obxectivos agroambientais e climáticos en Concellos incluídos en Rede Natura 2000 da  Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda   por importe de  23.262,67€ . Un espazo de uso recreativo que busca potenciar os espazos naturais e que se atopa ao lado do Espazo Termal que o Concello está construíndo: unha zona de baños con catro charcas que se abastecen dende un manantial de auga quente captado a beira do río.

Esta área recreativa busca ser un complemento a esta actuación, xa que o que pretende o Concello é implantar nunha parcela anexa de propiedade municipal, un área recreativa de 4.150m2. As accións contempladas serán a pavimentación con xabre, delimitación por un bordillo da zona, crear unha zona verde e dotar o espazo con mobiliario urbano. Esta actuación é un primeiro paso para emprender a rexeneración deste sistema natural na marxe do Río Miño e que busca ser un espazo de esparcemento para os veciños e veciñas do municipio.

REDE NATURA